פינוי אסבסט בדרום ובצפון – שומרים על הבריאות שלכם

רוב האנשים שמעו על הנזקים שחלקי אסבסט והאבק שלו יכולים לגרום לריאותיהם של בני האדם. משום כך, הדרישה אל שירות פינוי אסבסט בדרום / פינוי אסבסט בצפון, גדולה מאוד.

למרות שכבר לא מעט שנים אנחנו יודעים שהאסבסט הוא חומר מסוכן, הוא עדיין רחוק מלקבל את החותמת "חומר על סף הכחדה". אנחנו רואים אסבסט במוסדות ציבוריים וממשלתיים, במוסדות חינוך, בבסיסי צה"ל וגם בבתים הפרטיים בכל רחבי הארץ.

פירוק אסבסט בדרום – הצגת רישיון

כמובן שתנאי מזג האוויר והבנייה שונים מאוד בדרום מהחלק הצפוני של המדינה, אך כל חברה שמציעה שירות בדרום או פינוי אסבסט בצפון חייבת לדעת כיצד להתמודד עם פירוק יסודי וזהיר של האסבסט בכל הסוגים של המבנים והגגות השונים. חברה שמציעה שירות זה תמיד תהיה קבלן מוסמך שמומחה בכל הקשור אל פירוק גגות ומבני אסבסט. הצעד הראשון טרם אתם מדברים על המחיר של העבודה או כל דבר אחר שקשור אל שירות זה הוא לוודא שמדובר על מומחים בתחום שיכולים להציג בפניכם רישיון של קבלנים מוסמכים. התהליך של פירוק האסבסט ייעשה בקפדנות יתרה וזאת משום הסכנה הגדולה בכל הקשור אל אבק אסבסט (הסיבים). בנוסף, יש לקחת בחשבון שהמחיר של הפינוי תלוי בגודל המבנה ובשעות העבודה הנדרשות.

פירוק אסבסט בצפון – למה זה חשוב?

הרבה אנשים מבינים שאסבסט אינו בריא, אך הם טוענים שמדובר על חומר בו הסתייעו במשך שנים ואנשים עדיין שרדו את כל העניין ולכן החשיבות של פינוי אסבסט בצפון או בחלקה הדרומי של המדינה, מוגזם במקצת. דבר זה אינו נכון. מחקרים מצביעים על כך שמדובר על חומר שמאוד מסוכן לבריאות האדם, בייחוד כאשר מדובר על אסבסט שמתפורר משום שהוא ישן. משום כך, חובה לוודא שהקבלן המוסמך יכול להציג אישור מטעם המשרד לאיכות הסביבה שמצביע על כך שמדובר על מומחה שאינו מסכן אחרים כאשר הוא דואג לכל הקשור אל פינוי אסבסט בדרום או בכל חלק אחר של המדינה. אזור הפינוי תמיד ייסגר והקבלן תמיד ידאג לעטוף את לוחות האסבסט באריזה ייעודית ו ולהעביר אותו במיידית לאתר פסולת שמורשה לקלוט אסבסט בקרבת מקום.

חג בגג היא אחת החברות המורשות, שהוסמכו ע"י המדינה לביצוע עבודות פינוי אסבסט בצפון ובדרום המדינה.

מעוניינים להיפטר מהסכנה בצורה בטוחה?
התקשרו 1-800-350-380 בכל שעה ביממה והמומחים שלנו יחזרו אליכם

Whatsapp icon
דילוג לתוכן