פירוק אסבסט

פירוק והטמנת אסבסט כחוק

מה לא כתבו על נזקי האסבסט, כולם כבר יודעים הכל, שאסבסט מזיק לבריאות, שלא כדאי לחיות ולגדל ילדים ליד מבנים עם אסבסט, אבל האם אתם עושים עם זה משהו? האם אתם עושים זאת נכון? האם הטיפול באסבסט נעשה כחוק?

אנחנו כאן כדי להקל לכם על החיים, לשפר אותם ולעשות את העבודה הקשה במקומכם.

חוק האסבסט אומר, בגדול, שעד שנת 2021 צריך לפרק את כל האסבסט. העובר על החוק צפוי לעמוד לדין, כן, זה חמור, אז למה לדחות?

איך לבחור חברה לפירוק, פינוי והטמנת אסבסט?

אם תחפשו חברה לפירוק אסבסט באינטרנט, תקבלו הרבה תוצאות לחברות שישמחו לפרק לכם את גג האסבסט אבל המלצתנו היא לבדוק טוב לפני שאתם מחליטים. במקרה הזה, לא רק המחיר קובע. פירוק אסבסט דורש חברה אשר יש לה את כל האישורים לפינוי אסבסט מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

יש להתחשב בגורמים נוספים כגון:

האם החברה מאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה?
האם יש לחברה ביטוח מספק?
ממתי החברה קיימת?
האם היא יכולה לעמוד בלוחות הזמנים הצפוף שלכם לביצוע העבודה?
האם יש לה פתרונות קירוי לאחר פירוק גג האסבסט? ואלו פתרונות קירוי?
האם היא נותנת אחריות על קירוי הגג? ולכמה זמן?
האם תקבלו מענה מספיק מהיר שתצטרכו?
האם היא לוקחת את האסבסט להטמנה? הטמנת אסבסט היא חלק חשוב לאחר פירוקו ויש לשלוח אותו למטמנת אסבסט מורשת.

אם תפנו לחברה רצינית שנותנת לכם מענה על הפרמטרים האלו: פינוי אסבסט בצורה בטיחותית, קירוי הגג בצורה מקצועית ועמידה בלוחות הזמנים, תוכלו לעשות זאת בראש שקט מתוך הבנה שאתם נמצאים בידיים טובות.

החלפת גג אסבסט עם חברת "חג בגג" היא פעולה יחסית פשוטה ולא מאוד יקרה, מה גם שלבריאות שלכם אין מחיר. צוות המומחים של חג בגג יגיע לתת לכם יעוץ.

מחיר פירוק האסבסט וקירוי הגג מחדש תלוי בגודל הגג שברשותכם, בהיקף העבודה הנדרשת ובצרכים שלכם .

ברוב המקרים, תוך יום אחד בלבד, הסיפור הזה יכול להיות כבר מאחוריכם.

איך תהליך פירוק אסבסט עובד?

לאחר פגישה עם יועץ האסבסט שלנו ,מדידת הגג ובחירת קירוי המתאים במיוחד לצרכים שלכם , אנו מגישים בקשה למשרד להגנת הסביבה לפירוק האסבסט, לאחר קבלת ההיתר אנו מגיעים לבצע את עבודת פירוק האסבסט וקירוי הגג, כל העבודה מבוצעת תחת ביקורת קפדנית של מפקח אסבסט מוסמך, אשר מוודא שפעולת פירוק ופינוי האסבסט מתבצעת באופן תקין, לאחר פירוק האסבסט אנו שולחים את האסבסט להטמנה במטמנה אשר מורשת על ידי המשרד להגנת הסביבה.

מה לגבי קירוי הגג?

במידה ואתם שוקלים התקנת גג חדש במקום גג האסבסט, יהיה עליכם להתחשב בכמה פרמטרים חשובים ושונים כגון גודל הגג, מיקום הגג ורמת הבידוד בפני חום וקור.

ישנם חומרים שנחשבים למבודדי חום איכותיים ביותר, כך שלא תצטרכו לסבול מחום עז בבית שלכם. במקרה זה כדאי לכם לשקול קירוי הגג בפאנל מבודד.

פנאל מבודד נחשב לבנייה ירוקה, הוא ידידותי לסביבה עם רמת בידוד גובהה החוסכת קירור בקיץ וחימום בחורף מה שמביא לחיסכון גדול באנרגיה.

התוצאה היא גימור נקי אסתטי ומודרני, הפאנל מגיעה במגוון גוונים: לבן, אדום, טרה קוטה ואפור.

חוץ מפאנל מבודד ישנם חומרי קירוי נוספים כגון: איסכורית {קירוי זה מתאים גם להתקנת מערכת סולארית על גבי הגג שלכם}, רעפי חרס, לוחות בטון גליים, רעפי רב רעף, רעפי שינגלס {לוחות מתכת דמויי רעפים} ועוד…

חשוב שתתייעצו עם איש מקצוע עם ניסיון שיוכל להנחות אותכם ולעזור לכם לבחור קירוי המתאים לגג שלכם.

לסיכום, חברת חג בגג עוסקת בפינוי גגות אסבסט והתקנת גגות חדשים בקיבוצים, מושבים, מפעלים, מבנה תעשייה, לולים, רפתות, בתים פרטיים מזה כ-30 שנה.

תתקשרו עוד היום לקבל יעוץ והצעת מחיר מהמומחה שלנו לפירוק גג האסבסט וקירוי הגג מחדש.

נשמח לתת לכם יעוץ בחינם, תתקשרו אלינו ואחד המומחים שלנו ידבר איתכם.

חברת חג בגג הינה קבלן מוסמך מטעם המשרד להגנת הסביבה בתחום פינוי אסבסט ומומחית בהחלפת גגות אסבסט, תוך עמידה בתקנים הנדרשים. חג בגג היא אחת החברות המובילות בארץ לפינוי והטמנת גגות אסבסט. לקבלת פרטים, הצעת מחיר וייעוץ בנושא פינוי אסבסט, התקשרו:
1-800-350-380 / 09-8788611

פרויקטים

פירוק ופינוי גג אסבסט אינו משימה פשוטה ורגילה.. הדבר דורש דיוק, ידע וכשרון מסוים כך שרק בעלי ניסיון בתחום יכולים לבצע את משימת פירוק ופינוי גג האסבסט.. אי נקיטת אמצעי הזהירות הנכונים עלולה להוביל להשלכות בריאותיות חמורות, אפילו עבור פרויקטים שנראים פשוטים לכאורה.

לאחר פירוק האסבסט נדרשים לפנותו ולסלקו. זה לא רק עניין של לזרוק חומרים ישנים לפח. למעשה, השלכת אסבסט בצורה לא נכונה עלולה להוביל להשלכות משפטיות חמורות. לכן, כדי לפנות את לוחות האסבסט בהתאם לחוק מומחים בתחום אורזים את הלוחות באריזה ייעודית מיוחדת ושולחים אותם להטמנה במטמנה מורשית. האם ניתן להפוך את פרויקט פירוק ופינוי גג האסבסט לחסכוני? בהחלט! הכל תלוי באנשי המקצוע בהם מסתייעים! במידה ונעצזרים בבעל מקצוע מיומן ומקצועי – הסרת האסבסט יכולה להיות גם בטיחותית וגם משתלמת מבחינה תקציבית.

איך לבצע פירוק גג אסבסט?

כאשר מדובר בפירוק גג אסבסט, הדבר הראשון בו יש להקפיד הקפדה יתרה הוא נושא הבטיחות.. אסבסט הוא חומר מסוכן, עבודה עימו בצורה שאינה מבוקרת עשויה  לשחרר סיבים מסוכנים ומסרטנים אל חלל  האוויר. טיפול לא נכון עלול להוביל להשלכות בריאותיות חמורות, ומכאן החשיבות של שימוש בציוד מגן נכון.

מסנן אוויר, חליפות גוף חד פעמיות, משקפי מגן וכפפות מהווים חלק מהדברים החיוניים. ההליך המקובל להסרה בטוחה הוא השיטה 'הרטובה'. טכניקה זו כוללת הרטבה יסודית של החומר במים לפני ובמהלך ההסרה כדי להגביל את שחרור סיבי האסבסט – תהליך הדורש מומחיות.

עבודה תחת נהלים קפדניים אלו חיונית לבריאות הסובבים. לכן, מתחדד הצורך בהסתייעות בגורמים מקצועיים אשר מומחים בנושא פירוק גג אסבסט. אסור להתפשר על בטיחות, וחשוב להבין את ההקפדה הנדרשת לפירוק גג אסבסט בטוח.

מהם תהליכי הפירוק של גג אסבסט?

בשל אופיו המסוכן של חומר האסבסט, נדרש סילוק מבוקר שלו אשר עומד בכל התנאים כדי להימנע מיצירת מפגע סביבתי.השלב הראשון בתהליך הסילוק כרוך באריזה נכונה של חומרי האסבסט שהוסרו. הפסולת עטופה היטב באריזת פלסטיק ייחודית אשר מסומנת כראוי בהערות אזהרה מתאימות.

הובלה וסילוק

לאחר שהלוחות האסבסט נארזים באריזות הייחודיות, הם מובלים למטמנה מורשית. השלמת תהליך הפינוי כוללת תיעוד, כגון תעודות ההובלה והסילוק, המשמשות כעדות משפטית לכך שהפסולת פונתה בבטחה וכדין. באמצעות נהלי סילוק נכונים, אחד מבטיח לא רק סביבה בטוחה אלא גם ציות לחוק.

עד כמה נדרשת מומחיות של קבלן פירוק גג אסבסט?

חשיפה לאסבסט עלולה לגרום להשלכות בריאותיות חמורות. לכן, זה לא רק  פרוקט אלא מדובר על עניין של שמירה על בריאות הסובבים.

קבלנים מוסמכים ותקנות

קבלנים מוסמכים מצוידים בידע וניסיון הם גורמים הכרחיים עבור תהליכים אלו. הם הוכשרו בהתמודדות עם חומרים מזיקים, בקיאים בתקנות הבטיחות ומבצעים את תפקידם תוך הקפדה על פרוטוקולים רשמיים. התקנות מציעות מסגרת איתנה שתבטיח סיכון מינימלי הן לעובדים והן לתושבים.

יתר על כן, עמידה בהתחייבויות משפטיות, כפי שמודגש בהליכי הסילוק, היא המפתח. אנשי מקצוע אלה בקיאים בשיטות סילוק חוקיות, וחוסכים מבעלי בתים מהשלכות משפטיות פוטנציאליות. לכן, השקעה בשירותים מקצועיים היא לא רק קריטית לבריאות אלא גם מעניקה שקט נפשי שכל הפעולות הקשורות להסרת גג אסבסט נמצאות בידיים טובות. .

לסיכום, שימוש בטכניקות הסרה בטוחה לפירוק גג אסבסט חיוניות והכרחיות. נהלים אלו אשר המומחים בתחום משתמשים בהם מחדירים לתהליך הבטחה של בטיחות בריאותית, חסכוניות ועמידה בנהלי פינוי האסבסט. כיוון שכך, לא ניתן להפריז בתפקידה ההכרחי של מומחיות מקצועית בתהליך.

בחברת חג בגג אנו מקפידים על יחס אישי וליווי מקצועי.

ליצירת קשר  – 1800-350-380 sales@hagbagag.co.il

Whatsapp icon
דילוג לתוכן