ציפוי אלומיניום לארגז רוח

ציפוי ארגז רוח מאלומיניום

חברת חג הינה הגורם המקצועי המוביל בישראל בתחום ציפוי ארגז רוח מאלומיניום

ארגז רוח הינו השם המקצועי לאותה מסגרת עץ המעטרת את מעטפת מרבית גגות הרעפים בישראל. מעטפת עץ זאת נוטה לשחיקה מתמדת, דבר המצריך תחזוקה שוטפת של בעלי מקצוע בתנאי עבודה קשים (עבודה בגובה).
חג בגג הייתה חלוצת הפתרון לנושא בישראל, בדמות תהליך ציפוי ארגז רוח מאלומיניום, שמבטל את הצורך בתחזוקה מתמדת של הארגז, וכל זאת בעלות אטרקטיבית לכל כיס.

  • מבטל את הצורך בתחזוקה שוטפת
  • מתאים לכל גג רעפים עם ארגז רוח מעץ
  • השגת התאמה מושלמת במגוון גוונים של ציפוי

ציפוי האלומיניום מתלבש באופן מושלם על ארגז הרוח הבנוי עץ. צבע האלומיניום מדמה גוונים של "עץ", דבר המאפשר לשמור על מראהו הטבעי של הבית תוך השגת התאמה מושלמת.

נגן וידאו

ארגז רוח מהווה חלק בלתי נפרד מן גג הרעפים שלנו ויש לו חשיבות מכרעת. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה במודעות בקרב משקי בית ועסקים רבים בכל הקשור לתחזוקת ארגז הרוח שלהם והם פועלים ללא לאות לשם הוספת ציפוי אלומיניום לארגז רוח. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של חג בגג פה לעשות לכם סדר.

ארגז רוח – מה זה אומר?

ארגז רוח הינו התקן אשר משתלב עם גג הרעפים של המבנה בו הוא נמצא, ארגז רוח הינו בעל עיצוב אסתטי ויוקרתי אך יחד עם זאת גם פונקציונאלי ועוזר לשמר את חוזק חיבור הרעפים לבית אשר עשוי להינזק ולהיחלש כתוצאה מבלאי של השנים ונזקי מזג האוויר. ארגז רוח מאלומיניום איננו מושפע ונפגע מנזקי מזג האוויר ואף ניתן להרכיב אותו גם על ארגזי רוח ישנים.

כיום ישנם ארגזי רוח רבים העשויים מחומרי גלם שונים, לרבות עץ אשר דורשים תחזוקה ובמקרים רבים אינם מצליחים לתת מעטפת מלאה לאורך זמן. ארגזי רוח העשויים מעץ מועדים לפורענות ויכולים להינזק כתוצאה מנזקי מזג האוויר – שמש קופחת, גשמים בלתי פוסקים ולפעמים גם כתוצאה מרוחות נושבות. לכן אנו נרצה לפעול ללא לאות על מנת לספק מעטפת בטיחות אל ארגז הרוח ולספק לגג הרעפים שלנו הגנה מרבית. ניכר כי ציפוי אלומיניום לארגז רוח נחשב לאפשרות טובה ואיכותית.

ציפוי אלומיניום לארגז רוח: מה הם היתרונות?

כאשר אנחנו מדברים על ציפוי אלומיניום לארגז רוח אנו מדברים על הבחירה הטבעית של אלפי משקי בית פרטיים ועסקים מאחר והוא מכיל בתוכו לא מעט יתרונות. אלומיניום הינו יסוד מתכתי בעל יתרונות רבים ואנו רואים שימוש נרחב בו בעולמות התעשייה, המסחר וגם במשקי בית פרטיים. בין היתרונות של ציפוי אלומיניום לארגז רוח אנו רואים:

  • מחיר אטרקטיבי – אם אנו מסתכלים על אלומיניום ביחס לחומרי גלם אחרים הרי לנו שמדובר בבחירה טובה ואיכותית מאחר ומדובר בחומר גלם בעל מחיר אטרקטיבי לצד יתרונות נוספים רבים.
  • חסכון בתחזוקת ארגז רוח – כיום ניתן למצוא ארגזי רוח במגוון רחב של חומרי גלם שונים. אנו למדים כי מרבית חומרי הגלם פגיעים מאוד לנזקי שמש וגשם וכתוצאה מכך מוצאים את עצמם אנשים רבים משקיעים לא מעט זמן בתחזוקה של הארגז הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית. כאשר אנחנו פועלים לשם הלבשת ציפוי אלומיניום לארגז רוח אנו חוסכים זמן רב מאחר והצורך בתחזוקה כמעט ולא קיים.
  • עמידות גבוהה – אלומיניום הינו חומר בעל עמידות גבוהה במיוחד, מה שהופך אותו לבחירה הטבעית של עשרות אלפי אנשים. אלומיניום אינו מחליד כלל ומצליח לעמוד בצורה מעולה אל מול איתני הטבע, חשיפה ממושכת לשמש, מים, לחות, חום וקור. כמו כן אנו למדים כי אלומיניום הינו חומר גמיש אשר איננו נפגע כלל על ידי מזיקים – מה שנותן לו את האפשרות לספק ציפוי איתן לאורך זמן ארוך. אם נסתכל לדוגמא על ארגזי רוח העשויים עץ אנו נלמד כי אלו יכולים להוות כר פורה אל מזיקים כמו טרמיטים ותולעים.
  • עיצוב בהתאמה אישית – מעבר לכך שאנחנו נהנים מפונקציונאליות רבה ועמידות לטווח ארוך אין מן הנמנע שנוכל ליהנות גם מעיצוביות בהתאמה אישית לצרכים שלנו. אנו למדים כי ניתן להתאים, לשחק ולעצב את חומר הגלם במגוון רחב של תצורות בהתאמה אישית לצרכים שלנו.
  • חומר גמיש – אלומיניום מתאפיין כחומר גלם גמיש במיוחד, לכן ניתן להלביש אותו בצורה יצירתית ומקצועית על מגוון רחב של ארגזי רוח בגדלים משתנים. כמו כן הגמישות לא פוגעת בחוזקה של האלומיניום אשר נחשב לאחד מן החומרים היציבים שיש כיום.

ציפוי ארגז רוח מאלומיניום – החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום

ציפוי ארגז רוח מאלומיניום צריך להתבצע על ידי בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר ידע לאפיין את ארגז הרוח שלנו בצורה נכונה ולתת עבורנו מענה נכון. לכן אנו נרצה לבדוק שבעל המקצוע איתו אנו עובדים הינו בעל ניסיון, ותק ומוניטין בעולמות החיפוי ומתמחה בעבודה עם אלומיניום בפרט. כך נוכל להיות רגועים ולדעת שהעבודה מתבצעת בצורה מקצועית. בעל מקצוע המתמחה בתחום יעבוד לצד תוכנית עבודה מפורטת ומסודרת, יכין את השטח בצורה נכונה ויפעל להתקנה של האלומיניום על גבי ארגז הרוח.

חשוב לציין כי הלבשת ציפוי ארגז רוח מאלומיניום לא לוקח הרבה זמן ומדובר במלאכה אשר יכולה להתבצע כבר באותו היום – כך שכל מה שעליכם לעשות הוא למצוא את בעל המקצוע הטוב ביותר עבורכם ולחייג אליו.

אמרתם ציפוי ארגזי רוח מאלומיניום אמרתם חג בגג

חג בגג הינה אחת החברות הותיקות בישראל ומובילה בראש מורם את עולם הגגנות ונחשבת לקבלן אסבסט מורשה. החברה הוקמה בשנת 1988 ונמצאת בבעלותו של איציק בריסקין וניהולו הלא מתפשר של מוטי פיש. החברה מובילה את תחום הגגות על כל רבדיו ופועלת ללא לאות להישאר תמיד בקדמת הבמה בתחום. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תחת קורת גג אחת תוך כדי עמידה בסטנדרטים גבוהים, שמירה על תקני הבטיחות המחמירים ביותר, מקצועיות ואיכות עבודה ללא פשרות, עבודות בהיקפים גדולים בלוחות זמנים קצרים לצד פריסה ארצית לאורך כל רחבי הארץ.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור חג בגג.

אפור
קרם
לבן
פוליסנדר
מהגוני
חום שוקו

הייחודיות שלנו

  • פתרון הקירוי המוביל בישראל

    01

    משנת 1992 ביצעה חג בגג תהליך ציפוי ארגז רוח מאלומיניום עבור אלפי בתים ומבנים בישראל, דבר שאפשר לבעליהם להגיד לתחזוקה השוטפת שלו פעם אחת ולתמיד "שלום".

  • ציפוי מושלם דמוי עץ

    02

    ציפוי האלומיניום מתלבש באופן מושלם על ארגז הרוח הבנוי עץ. צבע האלומיניום מדמה גוונים של "עץ", דבר המאפשר לשמור על מראהו הטבעי של הבית תוך השגת התאמה מושלמת.

  • פתרון ארוך טווח

    03

    וללא צורך בתחזוקה שוטפת. ביצוע מהיר, מרצועי ואמין

צרו עמנו קשר

יש לכם שאלה בנוגע לגג שלכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם

    לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

    לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

    Whatsapp icon
    Skip to content