פינוי אסבסט בצפון

במהלך שנות המאה ה – 20 ועד שנות ה-80 המאוחרות אסבסט היה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מן עולמות הבנייה בישראל. חומר זה התאפיין ביכולות איטום ובידוד נהדרות, יעילות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי במיוחד מה שהפך אותו לבחירתם הטבעית של מאות קבלנים בישראל. יחד עם זאת עם השנים מחקרים רבים קשרו באופן ישיר בין אסבסט לבין מחלות שונות לרבות: מחלות ריאות ואף סרטן. לפיכך מדינת ישראל החליטה להוסיף לספר החוקים חוק נגד האסבסט ואוסרת על בניית בתים ו/או מבנים מאסבסט. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של חג בגג פה לעשות לכם סדר.

חוק האסבסט – מה זה אומר?

כפי שכבר הצלחתם להבין לא מעט מחקרים מצאו בחומר הגלם אסבסט לא מעט חומרים רעילים אשר יכולים לפגוע בנו ובסביבה בצורה ישירה. כתוצאה מכך בשנת 2011 חוקק לראשונה חוק האסבסט אשר מטרתו למנוע ולצמצם מפגעים סביבתיים ובריאותיים הנגרמים על ידי אסבסט (חוק למניעת מפגעי אסבסט ואבק מזיק, תשע"א-2011). במהלך החוק הסדירו במדויק את העיסוק בפינוי האסבסט ובבעלי הסמכות אשר יכולים לבצע מלאכה זו.

פינוי אסבסט צריך להיעשות בצורה מקצועית ולהתבצע בתיאום מלא יחד עם המשרד להגנת הסביבה, לפני הפינוי יש לפנות אל בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יעבוד אל מול המשרד ויבצע את כל העבודה בהתאם לתקנות בחוק. כמו כן כל פעולת הפינוי צריכה להתבצע בצורה מקצועית יחד עם מיגון מלא ולאחר מכן יש למדוד את ריכוז סיבי האבק בחלל.

פינוי אסבסט – איך המלאכה מתבצעת?

מאחר ומדובר בחומר גלם אשר עלול לפגוע בסביבה רבות אנו רואים משקי בית, מוסדות ממשלתיים, רשויות מוניציפליות וארגונים פועלים ללא לאות על מנת להסיר את האסבסט משטחם. תהליך של פינוי אסבסט צריך להיעשות אך ורק יחד עם בעל מקצוע אשר הוסמך לביצוע המלאכה ובשיתוף פעולה מלא עם המשרד להגנת הסביבה. בזמן מלאכת פינוי האסבסט בעל המקצוע יעבוד ללא לאות לשם אטימה רחבה של כלל חללי העבודה לשם מניעה מחלקיקי האסבסט להתפזר באוויר ולפגוע בעוברים והשבים.

לאחר שבעל המקצוע פעל לשם אטימה הרמטית ונקט בכל אמצעי הבטיחות הראשוניים יש להרטיב את האסבסט ולאחר מכן לפרק את כל לוחות האסבסט כמקשה אחת – מלאכה אשר צריכה להתבצע אך ורק בצורה מקצועית. לאחר מכן יש להעביר את לוחות האסבסט אל כלים יעודים לשם השמדה ו/או הטמנה של האסבסט בהתאם לתקנות בחוק.

מדוע אנו נרצה לפנות אסבסט בצפון?

אנשים רבים תוהים מדוע למעשה כדאי לפנות אסבסט בצפון. אם אנחנו נטייל במבני תעשייה ומסחר רבים ונשאל את מנהלי העבודה על האסבסט הרי שהם יספרו לכם על לוחות חזקים ויעילים אשר מצליחים לתת פתרון חיפוי, קירוי ובידוד איכותיים במיוחד לצד יעילות גבוהה ומחיר אטרקטיבי. יחד עם זאת עלינו לזכור כי אסבסט הינו חומר אשר הוכרז כבר מזמן כחומר מסוכן. בישראל במהלך השנים נחשפו עשרות אלפי מקרים שונים בהם אנשים חלו במחלות ריאות ואף סרטן ריאות כתוצאה משאיפה של האסבסט.

אנו נרצה להיפטר מן האסבסט על מנת להבטיח כי כל העובדים בחברה שלנו, העוברים והשבים וכל אדם אשר יעבור בסביבה לא יפגע כתוצאה משאיפה של אסבסט. חשוב לציין כי השחיקה הקטנה ביותר על גבי לוח האסבסט משחררת סיבים אשר מהווים סכנה ויכולים למצוא את עצמם מגיעים מאות מטרים ואף קילומטרים מן המקום.

החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה במלאכת פינוי אסבסט בצפון

מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ניתן להגיע אל עשרות ואף מאות נותני שירות המציגים את עצמם כמתמחים במלאכת פינוי אסבסט בצפון ו/או כ-קבלני אסבסט מורשים. אנו למדים כי פינוי אסבסט הינה מלאכה אשר צריכה להתבצע בניסיון רב תוך כדי מקצועיות מאחר ומדובר בחומר גלם רעיל אשר יכול לגרום לפגיעה רבת ממדים בסביבה שלנו. לכן אנו נרצה לבדוק שהחברה איתה אנו עובדים הינה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בתחום. כמו כן אנו נרצה לבדוק כי החברה נמצאת ב-"מרשם העוסקים באסבסט" אותו ניתן למצוא באתר המשרד להגנת הסביבה. יש לעבוד אך ורק עם קבלן הנמצא במרשם – קבלן זה ידע איך לגשת אל המלאכה בצורה איכותית ונכונה לצד כל האישורים וההיתרים הרלוונטיים לביצוע המלאכה.

אמרתם פינוי אסבסט בצפון אמרתם חג בגג

פינוי אסבסט בצפון דורש מקצועיות, מיומנות והבנה נרחבת עם עולמות האסבסט. אם חיפשתם אחר קבלן המתמחה בפינוי אסבסט בצפון הרי לכם שהגעתם למקום הנכון עבורכם. חג בגג המנוהלת על ידי איציק בריסקין ובניהולו של מוטי פיש נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל. החברה הוקמה בשנת 1988 ומתמחה בפירוק ופינוי גגות אסבסט לצד טיפול באסבסט על כל סוגיו. החברה מוכרת כקבלן אסבסט מורשה ועובדת עם כל ההיתרים רישיון קבלן אסבסט מטעם המשרד להגנת הסביבה.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – פינוי אסבסט בצפון עושים עם חג בגג.

פינוי אסבסט בצפון

Whatsapp icon
דילוג לתוכן