החלפת גגות רעפים

החלפת גגות רעפים

חברת חג בגג הינה קבלן מומחה בתחום החלפה ותיקון גגות רעפים

לאורך השנים, זכתה חברת חג בגג לבצע החלפת גגות רעפים באלפי גגות של בתים פרטיים, בתים משותפים ומבנים במוסדות ציבור, מפעלים, קיבוצים וכוחות הביטחון.

גגות רעפים ישנים, עליהם מותקנים רעפים העשויים חול ומלט, משמשים עדיין כחומר הקירוי הנפוץ ברבים מן הבתים בישראל. רעפים אלה נתונים בשל פגעי הזמן ומזג האוויר לשבירה ולחדירות של מים. החלפת גגות רעפים ע"י גורם מומחה בתחום, משיב את הגג תוך פרק זמן קצר לתפקוד תקין לשנים רבות קדימה.

  • תהליך ההחלפה של גגות רעפים ביום עבודה אחד!
  • מתאים לכולם. במיוחד למבנים בעלי גג רעפים שנבנה לפני שנים רבות
  • לתפקוד תקין שנים רבות קדימה

במהלך השנים שכללה חברת חג בגג את תהליך ההחלפה של גגות רעפים לכדי מבצע צבאי של ממש, וזאת בכדי לשמור על מהלך החיים והעבודה התקין של לקוחותיה. צוות מיומן מגיע לאתר, הרעפים הישנים מפורקים ומוחלפים ברעפים חדשים המועלים לגג באמצעות מנוף מיוחד. יום עבודה אחד והכול מאחוריכם.

מה חשוב לדעת על החלפת גגות רעפים?

גגות רעפים מאז ומתמיד היוו חלק בלתי נפרד מן ההוואי הישראלי, אפשר להגיד כי גג זה שינה בצורה משמעותית את חוקי המשחק ואת חייהם של אלפי משקי בית בישראל. גגות רעפים תורמים רבות לנראות הכללית והאסתטית של הבית ונותנים לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של עיצובים בהתאמה אישית לצד פונקציונאליות ובטיחות ללא פשרות. יחד עם זאת ישנם לא מעט מקרים בהם אנו נצטרך לתקן ו/או להחליף את גג הרעפים ממגוון רחב של סיבות. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של חג בגג פה לעשות לכם מעט סדר.

מה הם המקרים בהם אנו נרצה להחליף את גג הרעפים?

אנו רואים משקי בית רבים אשר בוחרים להחליף את גג הרעפים שלהם, יחד עם זאת אנשים רבים תוהים מה הם המקרים בהם אנו נרצה להחליף את גג הרעפים שלנו. ריכזנו עבורכם את המקרים השכיחים ביותר:

  • התחדשות – אנו רואים משקי בית רבים אשר באמתחתם גגות רעפים מדגמים ישנים, דגמים אלו דורשים תיקונים מעט יקרים יותר ואף הופכים את מלאכת החלפת הגג למסובכת ויקרה יותר. כמו כן אנו רואים התחדשות הנעשית במטרה לשדרג את מראה הגג ולתת לו נופך איכותי ונראות אסתטית הרבה יותר לצד הגנה.
  • נזילות – במקרים של נזילות בגג הרעפים אנו נרצה לפעול ללא לאות על מנת להחליף את גג הרעפים. נזילות פוגעות באיכות החיים שלנו ואף עלולות לפגוע בתשתיות הבית – לכן אין מן הנמנע שנרצה להחליף כמה שיותר מהר.
  • סדקים, שברים ובלאי – עם הזמן אנו רואים סדקים, שברים ובלאי שנוצר עם השנים – כל אלו הם סיבה מספיק טובה להחליף את גג הרעפים המסורתי.

מה הם סוגי הרעפים המובילים ביותר כיום?

כאשר אנחנו מדברים על סוגי רעפים אנו רואים מגוון רחב של רעפים בסקאלת מחירים משתנה המותאמים לצרכים שונים. בין הרעפים אנו נראה – רעפי חרס, רעפי בטון, רעפי צפחה, חרס פורטוגלי, רב רעף, רעפי פלדה, רעפי שינגלס ועוד מגוון רחב של רעפים אחרים. אנו מאמינים כי בחירת רעפים צריכה להיעשות בהתאמה אישית לצרכים שלכם ואל מול בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יעזור לכם להתאים את הרעפים הטובים ביותר עבורכם.

מלאכת החלפת גגות רעפים: איך היא מתבצעת?

החלטתם להחליף את גג הרעפים ואתם לבטח שואלים את עצמכם – "איך מתבצעת המלאכה?" כאשר אנחנו מחליפים את גג הרעפים אנו בראש ובראשונה נרצה לפרק את הרעפים הקיימים מן הגג, לאחר מכן לפנות את הפסולת אל אתר מורשה ולפעול לשם יישור הגג וחיזוק התשתיות השונות. נפעל ללא לאות במלאכת פחחות וארגזי רוח, חיתוך בהתאמה אישית והנחה מקצועית של הרעפים החדשים, ביטון וייצוב הרוכבים של הגג ולאחר מכן ניקיון מלא של הגג.

מלאכות אלו צריכות להתבצע בצורה מקצועית בלבד ועל ידי בעל מקצוע המתמחה בעבודה זו – כך תוכלו להיות בטוחים שתיהנו מגג רעפים בעל עמידות, פונקציונאליות, בטיחות ועיצוביות גבוהה.

החלפת גג רעפים: מה העלויות?

כמו שכבר הצלחתם להבין כיום ניתן למצוא מגוון רחב של גגות רעפים באיכות ובעיצוביות משתנה. אנו למדים כי מחיר החלפת גגות רעפים מסתמך על מספר רב של היבטים אשר משפיעים על מחירו בצורה ישירה, לרבות – סוג הרעפים אותם אנו נבחר (רעפי חרס, שינגלס, פלדה וכן הלאה), המוניטין והניסיון של החברה איתה אנו נעבוד והצרכים הפונקציונאליים והבטיחותיים שלנו. על מנת לאמוד בצורה הטובה ביותר את העלויות שלכם אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברה המתמחה בתחום אשר תעזור לכם לאפיין את הצרכים שלכם ותיתן לכם הצעת מחיר מסודרת.

אמרתם החלפת גגות רעפים אמרתם חג בגג

חברת חג בגג הינה אחת החברות המובילות בישראל ומתמחה בהחלפה של גגות רעפים. החברה עבדה במרוצת השנים אל מול מגוון רחב של לקוחות פרטיים, בתים משותפים, עסקיים, מבנים, מוסדות ציבור ואף לקחה חלק בפרויקטים של כוחות הביטחון.

גגות רעפים ישנים נתונים בשל פגעי המן ומזג האוויר לשבירה ולחדירה של מים, לכן קיים הצורך בפנייה אל בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יחזיר את הגג אל קדמותו ואף ישדרג אותו הן מבחינה ויזואלית והן מבחינה בטיחותית.

תהליך החלפה של גגות רעפים נעשה ביום עבודה אחד, מתאים אל כל סוגי הגגות ונעשה בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

החברה פועלת כבר למעלה מ – 35 שנים ומובילה את תחום הגגות על כל רבדיו לצד מתן כל הפתרונות תחת קורת גג אחת ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו ולבחור נכון – זה הזמן לבחור חג בגג.

החלפת גג רעפים
נגן וידאו

הייחודיות שלנו

  • הניסיון עושה את כל ההבדל

    01

    משנת 1992 חברת חג בגג ביצעה החלפת גגות רעפים באלפי גגות של בתים פרטיים, משותפים, במוסדות ציבוריים, מפעלים, קיבוצים ובמבנים של כוחות הביטחון

  • יישום מהיר ומקצועי

    02

    צוותי העובדים המנוסים ושיטת העבודה היעילה מובילים לקיצור זמני העבודה באופן משמעותי במטרה לשמור על מהלך חיים התקין של הלקוחות. לרוב, תוך יום עבודה אחד תוכלו לזכות בגג חדש

צרו עמנו קשר

יש לכם שאלה בנוגע לגג שלכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם

    Whatsapp icon
    Skip to content