רוצה לחיות בסביבה בריאה יותר? חברת חג בגג מבצעת פינוי אסבסט תוך יום עבודה אחד בלבד

למה חשוב לבצע פינוי אסבסט?

סיבי האסבסט ידועים כחומרים מסרטנים הגורמים נזקים בריאותיים רבים לסובבים אותם. החומר שבעבר היה נפוץ במיוחד בתחום הבנייה בשל תכונותיו הייחודיות הולך ונעלם מהעולם. בישראל קיימים גגות רבים העשויים אסבסט וקיימת חשיבות עליונה לבצע את פינוי האסבסט לפני שהוא נשחק ושהסיבים שלו ישתחררו לכל עבר, מצב העלול לגרום לפגיעה בריאותית של השוהים בסביבתו.

כיצד מתבצע תהליך החלפת גג האסבסט ופינויו?

תהליך פינוי אסבסט מגגות ומבנים הוא תהליך המחייב התערבות של גורם מקצועי ומוסמך, בשל הסכנות הבריאותיות העלולות להיגרם כתוצאה מטיפול לא זהיר ומקצועי. חברת חג בגג הינה קבלן מוסמך מטעם המשרד לאיכות הסביבה בתחום פירוק ופינוי גגות אסבסט וערוכה להחליפם באופן בטיחותי בהתאם להנחיות הקפדניות של המשרד להגנת הסביבה.
תהליך פרוק ופינוי גגות האסבסט הינו תהליך מהיר ולרוב תוך יום עבודה אחד תוכלו לזכות בגג חדש וידידותי לסביבה.
בסיום פירוק האסבסט חברתנו מובילה את האסבסט על פי נהלי הבטיחות המחמירים למטמנות מורשות שם ניתן להטמין את החומר. בסיום העבודה כל לקוח מקבל אישור על כך שהחומר הוטמן במטמנה מורשית וכן אישור אכלוס מחדש לנכס.

באילו חומרים ניתן להחליף את האסבסט?

לחברת חג בגג מגוון רחב של חומרים עימם ניתן לקרות את הגג לאחר פינוי גג האסבסט. אנו עובדים עם מיטב הספקים ועם החומרים האיכותיים בשוק. לכל גג יש צורך שונה ולכן חשוב להתאים את הקירוי החדש למטרות אלו.
למשל, על גגות המיועדים לקלוט מערכת סולארית רצוי להתקין איסכורית בעובי 0.75 מ"מ או פאנל מבודד. ועל גגות שקרובים למקורות מים ועשויים לסבול מקורוזיה ניתן להתקין לוחות בטון גליים.
אנו יודעים לקחת את כל הפרמטרים של הגג, הסביבה בה הוא נמצא והצורך של בעליו ולהתאים לו קירוי חדש באופן המושלם.

הניסיון שלנו – השקט שלך

לחברת חג בגג למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום פינוי האסבסט. במהלך העשורים האחרונים פירקה החברה מאות אלפי גגות אסבסט בבתים פרטיים, מבנים משותפים, מבנים ציבוריים, חברות ומפעלים, קיבוצים, בסיסי צה"ל, מוסדות חינוך ועוד.

Whatsapp icon
דילוג לתוכן