קבלן אסבסט מורשה

אם נחזור אחורה בזמן אנו נגלה כי מרבית הבנייה בישראל ובעולם הייתה מבוססת על גבי אסבסט, למעשה מגמה זו ליוותה אותנו בישראל בצורה עקבית עד ראשית שנות השמונים. חומר זה היווה חלק בלתי נפרד מן הבנייה מאחר והוא נחשב חומר בעל יכולות בידוד מעולות הן מן העולם שבחוץ והן מנבכי מזג האוויר, מחיר האסבסט הינו זול ביחס למתחרים, אינו מוליך חשמל ונחשב לחומר חזק במיוחד.

עם השנים התגלו עדויות רבות לכך שאסבסט גורם למחלות ריאה ואף יכול להוביל לסרטן – כתוצאה מכך החוק בישראל אסר לחלוטין על בניית בתים המכילים אחד מן חומרי האסבסט. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – חג בגג פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

פינוי אסבסט: איך זה עובד?

פינוי אסבסט הפכה בשנים האחרונות למבוקשת ביותר, תהליך זה צריך להתבצע בליווי של בעל מקצוע המתמחה בעולמות האסבסט. כחלק מן המלאכה יעבוד הקבלן לשם אטימה הרמטית של אזור העבודה על מנת שחלקיקי האסבסט וחלקים ממנו לא יתפזרו באוויר ויפגעו בצורה משמעותית בעוברים והשבים. לאחר אטימה של אזור העבודה יש להרטיב את האסבסט ולפרק את לוחות האסבסט בצורה מקצועית וכמקשה אחת. לאחר מכן מעבירים את כל האסבסט אל כלי ייעודי והרמטי לשם השמדת ו/או הטמנת חלקי האסבסט.

עבודה עם קבלן אסבסט מורשה – חובה להבטחת תהליך איכותיֿ

עבודה עם אסבסט דורשת מקצועיות וניסיון רב מאחר ומדובר בחומר רעיל אשר יכול לגרום לפגיעה משמעותית בסביבה ובדיירי האזור. לכן אנו נרצה לעבוד אך ורק עם קבלן אסבסט מורשה לשם הבטחת תהליך איכותי וחכם. כיום ניתן למצוא באתר המשרד להגנת הסביבה קטגוריה שלמה המיועדת לקבלני אסבסט ובה ניתן למצוא את ״מרשם העוסקים באסבסט״. אנו מציעים, ממליצים ואף מפצירים לעבוד אך ורק עם קבלן אסבסט מורשה בעל הניסיון המתאים לצד כל ההיתרים הרלוונטיים – כך תוכלו להבטיח פינוי אסבסט איכותי, מקצועי וירוק.

החשיבות בעבודה עם קבלן גגות אסבסט בעל ניסיון בתחוםֿ

כמו שכבר הצלחתם להבין אסבסט אינו החומר הכי ידידותי שיש, כיום מחיפוש קטן במנועי החיפוש ניתן להגיע אל מספר רחב של קבלנים ונותני שירות המציעים שירותי אסבסט על כל סוגיו. ישנה חשיבות בעבודה עם קבלן גגות אסבסט הרשום במרשם העוסקים באסבסט והינו בעל ניסיון, ותק ומוניטין בתחום. קבלן בעל ניסיון לצד ותק בתחום ידע איך לגשת בצורה חכמה, נכונה ויצירתית וישתמש במכשור המקצועי ביותר במהלך עבודתו. קבלן אסבסט המתמחה בתחום ידע לעבוד בצורה נכונה ובטוחה וינקוט מגוון רחב של אמצעי זהירות:

  • עבודה עם מכשור מקצועי וייעודי למלאכה – קבלן אסבסט מורשה יעבוד עם הציוד והמכשור המתקדם ביותר במשק לשם טיפול באסבסט.
  • אטימה נכונה והרמטית של חלל העבודה – טרם תחילת העבודה יעבוד ללא לאות לשם אטימה נכון והרמטית של סביבת העבודה על מנת להבטיח עבודה איכותית ובטיחותית הן לעובדיו והן לסביבת המגורים.
  • שימוש במוצרי מגן – יעשה שימוש בציוד מגן, מסכות פנים ושאר ציוד רלוונטי לשם המלאכה.
  • תכנית עבודה מפורטת ומסודרת – טרם תחילת העבודה יאפיין הקבלן את סביבת המגורים ואת כמויות האסבסט הנמצאות בה. לאחר מכן יבנה תכנית עבודה מפורטת ומסודרת לשם השגת המטרות הסופיות.
  • ניקיון יסודי – כאמור אסבסט הוא חומר רעיל במיוחד, לאחר המלאכה ידאג הקבלן לניקיון יסודי ואיכותי כך שלא ישארו שאריות אסבסט כלל.
  • פינוי האסבסט בצורה מקצועית להטמנה ו/או השמדה – כל לוחות האסבסט יפונו בצורה מיידית אל מקום מורשה המיועד להטמנה ו/או להשמדת אסבסט.

אמרתם קבלן גגות אסבסט אמרתם חג בגג

אם חיפשתם אחר קבלן גגות אסבסט אין מן הנמנע שהגעתם למקום הנכון עבורכם. חג בגג הוקמה בשנת 1988 על ידי איציק בריסקין וניהולו של מוטי פיש ונחשבת לאחת החברות המובילות והחלוצות בישראל בעולמות הגג. החברה מתמחה באופן ייחודי בפירוק ופינוי גגות אסבסט והיא מוכרת כקבלן אסבסט מורשה עם תעודה מטעם המשרד להגנת הבריאות.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור חג בגג.

פינוי אסבסט וקירוי הגג במגוון חומרים ידידותיים לסביבה
Whatsapp icon
דילוג לתוכן