החלפת גג רעפים מחיר

אם במהלך השנה החולפת שמתם לב שרעפים החלו ליפול מהגג, יש נזילות חוזרות ונשנות או שעדיין לא חידשתם את גג הרעפים עשרים שנה ויותר הגיע הזמן לשקול החלפת גג רעפים. מאמר זה יעזור לכם להבין מהם השיקולים למחירי החלפת גגות רעפים.

החלפת גג רעפים מחיר חובה

אם אתם חווים מצב בו יש נזילה מגג הרעפים שלכם ונדמה שכל פעם מדובר על נזילה ממקום אחר . אם אתם שמים לב שהרעפים מתחיל להיסדק, להישבר ובחורף האחרון כמה רעפים הרחיקו לכת ועפו מהגג בסערת החורף, הגיע הזמן לשקול החלפת גג רעפים. ההחלטה אם להחליף את גג הרעפים או לתקן אותו צריכה להתבסס על תקופת הזמן בה מותקנים הרעפים והאם מדובר על בעיה אחת או שתיים או על בעיות רבות ברעפים שחוזרות על עצמן. אם הבעיות חוזרות על עצמן או שמדובר על רעפים שהותקנו לפני עשרים שנה ויותר, הגיע הזמן לחשוב על החלפת גג רעפים מחיר ההחלפה ייקבע על פי פרמטרים שונים, כמו למשל סוג הרעפים בגג, גודל גג הרעפים ושעות העבודה הנדרשות.

מחליפים ומתקנים – תהליך פשוט

אם בעבר, החלפת גג רעפים או תיקונו לקח כמה ימים והעלות הייתה בשמיים, כיום ניתן לתקן את הגג או להחליף את כל הגג על ידי צוות מנוסה ומקצועי ביום אחד. החלפה של גג רעפים תבטיח לכם שבחורף לא תסבלו מנזילות ובשאר ימות השנה לא תסבלו מרטיבות ועובש שיכולים לגרום לנזקים במערכת הנשימה. בנוסף, אתם לא צריכים לדאוג שמא אחד מהרעפים יעוף לשביל של הולכי רגל, על מכונית נוסעת או לכיוון הבית של השכנים. כעת, לאחר קבלת ההחלטה יש לברר אודות המחיר של החלפת גג רעפים. דבר זה ניתן לעשות בשתי דרכים. הראשונה היא על ידי הקלדת מחרוזת המילים 'החלפת גג רעפים מחיר' במנוע החיפוש של גוגל. האפשרות השנייה והמדויקת ביותר היא להשאיר את פרטי ההתקשרות שלכם בדף הקשר של חברה מקצועית, כמו למשל 'חג בגג' ואחד מנציגי החברה יחזור אליכם עם הצעת מחיר מדויקת.

מעוניינים שנאבחן את הגג שלכם ונאמר לכם האם עדיף לבצע תיקון או החלפה?

השאירו את הפרטים שלכם ומומחי הגגות של חברת 'חג בגג' יחזרו אליכם. אם אתם מעוניינים לפנות אלינו ישירות ניתן לעשות זאת בטלפון 1-800-350-380 במשך כל שעות היממה.

Whatsapp icon
דילוג לתוכן