פינוי אסבסט וקירוי הגג במגוון חומרים ידידותיים לסביבה

פינוי אסבסט

הידעתם? גג האסבסט שלכם מכיל סיבים רעילים שעשויים לפגוע בכל מי שנמצא בסביבתו. אך אל תדאגו, יש לכך פתרון פשוט ויעיל – פינוי אסבסט וקירוי הגג במגוון חומרים ידידותיים לסביבה.

מדוע קיימים עוד גגות אסבסט ולמה חשוב לבצע פינוי אסבסט?

סיבי האסבסט ידועים כחומרים מסרטנים הגורמים נזקים בריאותיים רבים לסובבים אותם. החומר שבעבר היה נפוץ במיוחד בתחום הבנייה בשל תכונותיו הייחודיות הולך ונעלם מהעולם. בישראל עדיין קיימים גגות רבים העשויים מאסבסט – דבר המסכן גם את בעל הגג וגם את סביבתו. משום שכיום אסור להשתמש באסבסט לצרכי בנייה גגות האסבסט הקיימים הם גגות ישנים וככל שהגג ישן יותר כך הסיכוי שישחק ויפלוט לאוויר סיבים מסוכנים עולה. לכן, ישנה חשיבות רבה לבצע פינוי אסבסט.

תהליך פינוי אסבסט הוא תהליך המחייב צוות מקצועי ומוסמך. כאמור, סכנות האסבסט רבות וחשוב שפינויו יבוצע ע"י גורם מוסמך ועתיר ניסיון. חברת חג בגג הינה חברה המתמחה בפינוי אסבסט. החברה מעניקה שירותי פינוי אסבסט למעלה מ-30 שנים והיא משמשת כקבלן מוסמך מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

כמה זמן לוקח לבצע פינוי אסבסט?

פינוי אסבסט לרוב אורך כיום אחד. זה כמובן תלוי גדול הגג אך במרבית המקרים בתוך יום עבודה אחד ניתן לפנות את האסבסט ואף לקרות את הגג בחומרים חדשים וידידותיים לסביבה. בסיום פירוק האסבסט אנו מבצעים פינוי אסבסט על פי נהלי בטיחות מחמירים אל מטמנות מורשות בהן ניתן להטמין את האסבסט. סתום העבודה כל לקוח מקבל אישור על כך שהאסבסט הוטמן במטמנה מורשית וכן אישור אכלוס מחדש לנכס.

החלטנו לבצע פינוי אסבסט… אבל מה נשים במקום?

שאלה מעולה! קודם כל ברכות על ההחלטה לבצע פינוי אסבסט. בהחלטה זו אתם תורמים לבריאותכם ובריאות הסובבים אתכם. לחברתנו מגוון רחב של חומרים איכותיים עימם ניתן לקרות את הגג לאחר פינוי האסבסט. החומרים השונים נועדו כדי לענות על דרישות שונות של הלקוח מגגו. למשל – לרוח שמעוניין להתקין על גגו מערכת סולארית יכול לבחור בקירוי הפנל בעובי 0.75 ובכך לזכות בגג איתן שיוכל לשאת עליו את המערכת. כמו כן, לקוחות שגגות בתיהם נמצאים בסמוך למאגרי מים יוכלו לבחור לקרות את גגותיהם בלוחות בטון גליים כדי למנוע מצב של קורוזיה. לכן, אין לכם מה לחשוש מהמעבר מאסבסט לחומר אחר. אנחנו יודעים לקחת את מגוון הפרמטרים של הגג ולהתאים לכל גג וגג את הקירוי המתאים עבורו.

זכרו – פינוי אסבסט ייתן לכם שקט נפשי, סביבה בריאה וגג חדש, עמיד וידידותי לסביבה.

Whatsapp icon
דילוג לתוכן